00:12 ...چون حسرت چیز خوبی نیست:))))
00:12 ...چون حسرت چیز خوبی نیست:))))
00:10 فقط دوسش داشته باش 😪🥺❤️🪐🪐🪐
00:21 میگن دیگه ما نازش میکنیم یکی دیگه بازش میکنه🖤:)
00:08 سلیقه من نیست ! مشابه ها
00:15 فک کن ط یکیو دوس دری اون دوست نداشته باشع بد نیس :)🖤
00:11 #پوتک 🌚✨. .
00:08 ما که تو واقعیت چیزی ازتون ندیدیم🫱🏽🫲🏻🚶♀️
00:17 ۳۶۵ روز بدون تو روز ۱۲۲ عاشقتم
00:12 #حق👌🏼♥️
00:25 عاشقت شدم برا چی ؟ واسه چی دل من ریسک کرد😅🥀🎧
00:13 اگر ی روزی برگشت سمت بخاطرع عشق نیس:)
00:08 به کسی فکر کن که لیاقت فکر کردن رو داشته باشه
00:08 پوتک🌑🖤🐾......................
00:14 هرکی ما رو خواست ...... (: 🙂🙂
00:11 تابحال بهت گفتم چقدر زیادی؟؟؟؟
00:11 آבما رو آבما پیر میکننـ نهـ گذرزܩانـ
00:21 شماهم از این رفیقا دارین؟!
00:34 واقعا سخته حاضر باشی واسش همه کار بکنی ولی اون...°°
00:14 آدما همیشه از کسی ضربه میخورن که...
00:15 یکی از غمگین ترین چهار کلمهای دنیا......:)
00:11 میخوامش ولی شدنی نیس...............:(
00:27 اون یـ دخـتـر غـمـگـیـن و تـنـهـا ✞آتیـ 𝒜𝓉𝒾𝓈𝓊𝓃 سـان✞
00:11 دل تنگی یعنی ...................
00:15 آدم ها رو از روی علاقه و حرف زدن بشناسین نه از جیب و تایپتون🙂🤟
00:42 دیس فرشاد سایلنت به پوریا پوتک♤♡◇♧
00:12 وقتی از نون و نمک کسی رو میخوری سعی کن»»
00:12 `~شانسم نیداریم. ~`🥀 .
00:14 رفاقت اگ واقعی باشه، از عشق هم قشنگ تره:))