00:12 غمگین و زیبا و................
00:12 غمگین و زیبا و................
00:15 بهش میگفتم دلم خیلی برات تنگ شده...
00:19
00:07 هی واقعا هی مشابه ها
00:15 همه دخترا خوشگلن،نیستن؟؟؟.....
00:50 تکیه گاه بودن، قلبی بزرگگگ میخواد💔🙂
00:28 غمگین..ایفلکاگرمرانمیزادی
00:22 این چه حاله واقعا بعد سه صبح یقه آدمو میگیره:))💔
00:24 ولی وایب صداش منو کشته🥺🦋
00:19 :::::::::::::🖖🏻:::::::::::::
00:20 تو بری قول میدم تا ابد غمگینم. 🖤
00:14 چقد گفتیم اشکال نداره و از درون شکستیم
00:29 حق پلاس !. .
00:18 ولی هممون به این حرکت نیاز داریم.....
00:11 +چرا انقد میخابی ؟ _چون خابیدن منو از دردام دور میکنه :)
00:13 چه قشنگه:)))
00:30 میگم حاجی هر کی سره خاکم اومد دوتا فاتحه خوب بخونین اعمالم سنگینه
00:32 __________🤣🤣________________
00:21 کلیپ غمگین حق :)
00:33 ✒👌
00:11 گاهی اوقات از همه چی خسته ای حتی خودت... (: 🖤🖇
00:13 هعب،ولیحرفایعایپوتک:))
00:15 برگشتی در کار .... نیست 🥀😄.
00:40 بد دور و زمونه ای شده😂😂💔ــــ
00:15 حق بود یا چی🤌🏻🗿
00:15 مود
00:18 غمگین غمگین غمگین غمگین 💔🖤
00:20 آهنگش:)