00:12 بِ نآمِ غَم بی پآیآن me...🥂🖤
00:12 بِ نآمِ غَم بی پآیآن me...🥂🖤
00:13 دیـدمـت بـا دیـگری لااقل خیالم تخت شد!
00:15 در مدارس پسرانه چی میگذرد؟ 🤣🤣
02:08 خدایا دیگه نگام نمیکنی نه:)) اخه تاکی؟:)) مشابه ها
00:16 #پیشرو🤡🩸. .
00:22 حضرت دلبرییی😍♥️.................
00:34 من بلد نیستم کسی که دوستش دارم رو تغییر بدم:/
00:15 کلیپ غمگین مفهومی | استوری
00:46 لبیک یا خامنه ای :)🥹🥹🥹🥹🥹😇
00:08 جوری ک حق بود ویدیوششششش😂😂..
00:21 حسپنهونبینمنوتو🫠👀
00:26 شرحی برای این ویدئو ندارم ....)
01:25 .............💔.....
00:37 عجب صدایی داره👌💥به افتخار اش لایک کنید♥️♥️
00:26 ادما باهم در برابر اتفاقات فرق دارند:
00:47 ولی غمی که تو این آهنگ حس میشه...!💔🙂
00:17 تو خیالم با تو باشم ولی .......🥀
00:27 برام ژلوفن بود دوای حالم...🙂🖤
00:14 بعدا:)
00:32 پارس :::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::
00:23 انتظار کشیدن خیلی سخته هییییی🥺🥲
00:23 دلم میخواد نبخشمت ... ولی یه حسی بم میگه حلالش کنم:)
00:10 حق😂🤚
00:26 من دوست داشتم همین...🥷🏿💤💔
00:34 اوکـی ولـی بـی لـیـاقـتـی هـات...!🖤
00:21 دردت د مین چشیام»» •
00:24 ماشین. پارس. خودرو. دلبر. دلربا
00:15 هنوز دارم فکر میکنم...........