00:21 خب بله این زندگی یک ارمی هست ..
00:21 خب بله این زندگی یک ارمی هست ..
00:22 من تو بیتیاس بایس ندارم چون
00:32 ______________________________
00:15 آرمیا پاشید بریم یه سرم بزنیم😁 مشابه ها
00:39 قابل توجه کسایی که فکر میکنن BTS یه گروه عادیه...💫
00:06 دلیل اینکه تا الان سینگلم 😔❤😁
00:25 مال کیا شش تا از انگشت هاشون رفت پایین؟😔
00:15 bts...........................
00:17 نامجونیییییی................🥺❤️
00:26 من به این دلیل خوشالم به خاطر اینا🥺
00:16 فردا جیمین و جونگ کوکمون میان و یه همفته بعد شوگا. 💜
00:18 شاهزاده کره جنوبی.............
00:20 .................................
00:47 رنگ مورد علاقه خوشگلامون از این به بعد چالش داریم🍡
00:08 💜 .... مکنه لاین .... 💜
00:18 .....Jeon jungkook.....
00:17 방탄소년단의 가장 어려운 춤 중 하나💋👀🦋🤌🏻
00:24 جیییییین
00:18 BTS داستان های شوگا و جیمین🎸🎸
00:16 متاسفانه من عاشق آدمایی شدم که کیلومترها ازم دورن... 💔
00:29 بیتی اس هم آدم هستند بهشون احترام بذارید
00:23 چرا بی تی اس رو دوست دارم؟ کاری که باهام کردن💜
00:28 هعیی حق ...........🥲👍.........
00:21 غمگین ترین پیدیو برای ی Army🥺
00:20 مامانم:میخوای بری کره چیکار؟!
00:30 من اخر یونمین و میزارم لای نون با چایی میخورم
00:23 خدایـا دیـر بـشهـ؛
00:22 چیز هوایی ک برای عارمی های ایرانی عادی شده :(