00:11 اگه پسر بودم خودم میگرفتمت :))) *niayesh*
00:11 اگه پسر بودم خودم میگرفتمت :))) *niayesh*
00:11 *. پسر تو همه وجودمی. * :)♥💋
00:22 تهش..این کاری بود که با ما کردن..!
00:10 چجوری عصبانیتت رو ............ مشابه ها
00:18 ......پسر بودن راحته؟!🙂👋🏻🖤
00:22 بزن قدش برو بعدش این آدم به آدم عادت نداره دور و برش
01:00 باز هم کلیپ های طنز برادر کوچک(میکی کلافه)😂😂
00:39 عشق یه پسر اینطوریه که...:)) ❤
00:11 بد ترین کاری که یک نفر با دلت کرد چی بود؟
00:07 تو که پسر مردم بودی...:)))))))
00:25 بیا کاری کن ❤❤❤❤❤❤❤❤❤🙃❤❤❤❤❤❤❤
00:27 وقتی پدر و پسر مثل هم میرقصن 😂
00:28 طراحی ناخن دارک .... 🔪🩸
00:23 با سه تا پسر همخونه شده واخ😂😂😂
00:23 بنظرت پسر بودن راحته ؟🥲🥲🥲😔
00:23 انتظار کشیدن خیلی کاری سختیه:)))))))
00:10 کاری ک دوس دارم باهاش بکنم🤌🏻:)
00:04 وقتی بچه مثبت اکیپ یه حرف بد میزنه:😁👀
00:15 ولی واقعا کاری که مدرسه داره باهامون میکنه زندگی نکرده!...
00:44 اصن من با کسی کاری ندارم:) .
00:19 ۷ کاری که باید قبل از........:
00:14 کاری که کسایی که دوسشون داشتم باهام کردن!!!
00:12 دوستام وقتی میفهمن با یه پسر حرف زدم
00:08 چیشدههه؟! چرا خوب نیستییی؟! کاری از دستم بر میاد؟!)
00:17 ما آرمی های ایرانی نمیتونیم اون حسی که اون فنها دارن و تجربه کنیم 😓
00:19 کتاب ۳۶۵ روز بدون تو روز ۶🖤😞
00:14 اشکالی نداره ایرانم به زودی خوب میشی🫠❤️🩹
00:30 واقعا برای اون پسر متاسفم 😞😶......