00:26 عاشق اهنگشم خیلی قشنگ میزنن..❤️❤️
00:26 عاشق اهنگشم خیلی قشنگ میزنن..❤️❤️
00:23 بنظرت پسر بودن راحته ؟🥲🥲🥲😔
00:04 وقتی بچه مثبت اکیپ یه حرف بد میزنه:😁👀
00:14 ولی شایع اینجا رو قشنگ میگه.....🖇🖤 مشابه ها
00:18 ........ قشنگ بود🥺..........:
00:11 ویدیو رو نگه دارید دونه دونه بخونید:)
01:09 آهنگ های خیلی قشنگ حامیم....
00:56 هر کسی تا نتیجه کاراشو نبینه از دنیا نمیره...!🙂👌
00:19 جوری که این سریال قشنگ بود به روایت تصویر🛐
00:22 لایک فراموش نشهههههه قشنگ های من
00:08 قشنگ شد بهش میاد 😂❤️
00:12 دوستام وقتی میفهمن با یه پسر حرف زدم
00:52 زیادیقشنگوحقبود:))))))))
00:40 کدومشون قشنگ تر خوند.
00:19 کتاب ۳۶۵ روز بدون تو روز ۶🖤😞
00:17 چقد واکنش حامیم قشنگ بود:)))))
00:14 اشکالی نداره ایرانم به زودی خوب میشی🫠❤️🩹
00:58 قشنگ ترین حس .................
00:39 قشنگ ترین ریمیکسی که شنیدم.......
00:22 این آهنگ ورژن ایرانیش قشنگ تره ❤️🥺
00:30 واقعا برای اون پسر متاسفم 😞😶......
00:11 دختر قوی باش. که هیچ پسر سوسولی لیاقت دختر قوی نداره
00:24 اخخخخ خودمم قلبم درد گرفت: 💔😢
00:16 قشنگ بودددددددددددددددددددددددد
00:14 وایییی چقدر قشنگ میخنده🥲😇
00:41 چه دوست داشتن و قشنگ توصیف کرد.
00:05 همه چی از اونجایی قشنگ شد که تو اومدی🖇️💓
00:06 قشنگ ولی ترسناک :( 🎭...........