00:10 کدوم تیم؟؟؟؟
00:10 کدوم تیم؟؟؟؟
00:24 باز ما سر بلندیم.............)
00:15 سوراختوریا در حد ما نیستید یه 54 سال معذرت🤣🤫
00:15 آذم چقدر میتونه مهربون باشه با وجود درد زیاد❤️⛓️ مشابه ها
00:16 نکوشیمون قهرمان🤣💙
00:07 این خود خودممم اینو خودتونم فهمیدید🤣
00:12 بچه ها شمارو نمیدونم ولی وقتی تیم بازی نداره من انگار یچی گم کردم
00:13 Yesssssssssssssssssssssssssssssssssssssss❤️❤️❤️❤️❤️🟥🟥🟥🧿🧿✌🏻✌🏻