00:12 خیلی قشنگ رفت منم اسکیت می رم ولی تو بارون😅🤣
00:12 خیلی قشنگ رفت منم اسکیت می رم ولی تو بارون😅🤣
00:22 اونی که رفت باید میرفت . . . دلت که شکست ؛ باید میشکست .
00:13 با قلبی که سمت چپه راه راست نمیشه رفت
00:10 چشم به هم زدیم شبامون یادت رفت💔): مشابه ها
00:15 دم رفتنت نفسم رفت :)..........
00:15 باهام بد تا کرد بهش گفتم که موهای بلندتو میخوام
00:19 جلو چشم خودم رفت..!👋🏼💔
00:44 پسدیدمت از دورو دلم رفت از اون شهر...
00:10 ولی ول کرد رفت.............🪽🙂