00:10 با طُ شروع کردم و با طُ به پایان خاهم رصاند..🫂
00:10 با طُ شروع کردم و با طُ به پایان خاهم رصاند..🫂
00:08 سربازییییییییییییییییییییییی دختر
00:10 Pov:پایان کتاب عوض نمیشه.......
00:08 قشنگ میشه این پایان.💙 مشابه ها
00:19 من از پایان خودم آگاهم اما دوست دارمم 💋💝😢
00:21 چه کنم تو باغچه ها بنفشه نیست ناز نیست
00:17 گاهی غم پایان یک داستان عاشقانه ست :)💔🌚
00:16 کدوم پایان رو برای دنیا انتخاب میکنی؟؟😅
00:15 به پایان میرسن حتی قشنگ ترین چیزا:)!.
00:14 راسته که بعضی عشق ها پایان خوشی نداره(((:)
00:09 من از پایان خود اگاهم(: اما دوستت دارم
00:07 باید بخندی بر غم های بی پایان...!💔😅
00:05 روبه پایان...
00:24 همه یه پایان شاد می خوان ولی همیشه اونجوری که میخوایم پیش نمیره ..).💔
00:09 پایان چالش 🗿🤣🤣
00:15 امیدوارم فقر به پایان برسه.):(
00:11 و کاش آغاز ما اینگونه نبود ، تا پایان نیز متفاوت میشد)
00:16 غمگین و دارک و................
00:05
00:14 هعی!!!! پایان قشنگیست؟🙂🙂🙂🙂
01:08 خودمان را براى ظهورش مهيا كنيم❤️ غفلت ما سبب غيبت اوست.❕
00:13 من فقط دلم آرامش میخواست؛همین! :)
00:21 جیمین و جونگ کوک و تهیونگ و نامجون از سربازی برگشتن !
00:09 انقضای دوست داشتنت پایان زندگی منه ❤️
00:45 زندگیت تبدیل به یه کابوس بی پایان میشه...
00:24 🖤🥀...Ben sustum yüreğim
00:09 انگیزشیغروب آفتاب ثابت میکنه که ؛ پایان هم میتونه قشنگ باشه...!
00:18 به هرجا رسیدم به عشق تو بود کنار تو هرچی بگی داشتم..