00:17 غم بهم گفت:...چرا باید اینقدرحق باشه اخع؟!
00:17 غم بهم گفت:...چرا باید اینقدرحق باشه اخع؟!
00:16 عشق فقط یکلام پرسپولیس وسلام ❤❤❤
00:17 گاهی غم پایان یک داستان عاشقانه ست :)💔🌚
00:48 بهترین توصیف برای رفاقت های این روزا مشابه ها
00:07 باید بخندی بر غم های بی پایان...!💔😅
00:09 من از پایان خود اگاهم(: اما دوستت دارم
00:48 __نیما و نیواد__(درخواستی)....
00:13 اما می تونی از همین جا شروع کنی و پایان رو تغییر بدی
00:14 چت با دوست و شب تا صبح بیدار موندن
00:15 مرسی که واقعا هستی قبل تو هیچ بودم 🙂🤍Amir
00:08 ای عشق بی پایان من تا تهش بام باش
00:18 غمی قسمت ما شد ک هرگز پایان ندارد
00:08 خواهرانه. اجیم زهرا 😍. رفاقت ما همیشکیه
00:24 همه یه پایان شاد می خوان ولی همیشه اونجوری که میخوایم پیش نمیره ..).💔
00:05 روبه پایان...
00:28 رفاقت دس برار لری ............
00:51 ادیت یکی از هیترا😂 طفلکی بدجوری خراب شد😂❤️
00:17 چجوری رات دادم تورو تو زندگیم؟؟🫤
00:13 پایان .
00:14 رفاقت یعنی این🥺😂…………………………….
00:06 :))))))))))))))))))))))))))))))
00:55 ...............................
00:07 به درد رقابت که نمیخوری😶 لاقل رفاقت کن شاید بهت خوش بگذره💙😁
00:08 رفاقت هیچوقت نبود همه میرن حالا تو بگو این با اون فرق داره🔪
00:14 ترجیح میدم این دلتنگی تو دلم بمونه🖤!!!
00:09 پایان چالش 🗿🤣🤣
00:07 امتحانات پایان ترم
00:07 سند رفاقت : ) ) ) ) ☆♡☆♡☆♡☆🤍🎀