00:32 عالیه رابطه جیننننن و تهیونگگگگگگگ
00:32 عالیه رابطه جیننننن و تهیونگگگگگگگ
00:13 چرا دیگه بعد اون وارد رابطه نشدی؟ 😔💔
00:16 رابطه این دوتا مثل خواهر و برادر ها بود ولی:)
00:56 تا پایان نظر سنجی به همون موضوع قبل ادامه میدم مشابه ها
00:18 وقتی نمی تونین با کسی باشید هیچوقت وارد رابطه نشین..🖤
00:11 دلتنگ کسی هستم که قول دادم دیگه مزاحمش نشم`
00:30 درسته ما پایان قشنگی نداشتیم اما...
00:20 تو رابطه ی با تو بدون بازنده منم...
00:29 نام اثر:با آدمی که عاشقشی میری تو رابطه به گربه هم حسودیت میشه.....
00:20 فکت:دخترا بعد از کلی تلاش برا حفظ رابطه...!👋🏼🖤🙂
00:30 عشق بی پایان .
00:30 در سکوت شب خانه زد فریاد امّا تو نشنیدی..!؟
00:11 این منم اونی که تو ذهنش میره مامانم😂
00:21 هیچ رابطه ای رو نمیشه.. 🥲🖤.!
01:34 امان از رابطه های امروزی...👌🏻
00:13 قدرشو باید خوب بدونی (: فهمیدی؟
00:17 من پایان خود آگاهم اما دوستت دارم......!
00:28 انقضای دوست داشتنت؛ پایان جان من است...!🫀🖇
00:15 و در پایان رخ نمی دهد!
00:11 واقعیت رابطه خواهر برادری 😎😜
00:59 تو تواین رابطه باسه من چی گذاشتی
00:12 پایان تلخ😔
00:32 رابطهمنوداداشم😂🤌
00:18 ایران عزیزم، سرزمین مادری تسلیت! 🖤
00:16 فوتبال برای خوشحالی دل ها.....
00:16 در قهقهه اش ، هق هقی بود بی پایان🖤! -🖤! 𖨥
00:15 مگه قشنگ تر از رابطه ی خواهر برادری این دوتا ام هست:)💜🥂