00:06 ️واقعا دنبال کدوم خوشی بودیم که هی ارزو میکردیم بزرگ بشیم! ️
00:06 ️واقعا دنبال کدوم خوشی بودیم که هی ارزو میکردیم بزرگ بشیم! ️
00:15 آخ غم بی پایان💔😔🥺چ کنیم ...
00:11 بهار بیا با خوشی ها و دلدادگی ها
00:22 پایان تلخی بود ولی مسیر قشنگی رو رد کردیم🙂🖤 مشابه ها
00:16 عشقی که پایان ندارد...💙✨
00:48 چقدر امشب واسه تو پر میزنه 💔هعیی
00:21 خوشی دهتایی غم واس یکی؟:). .
00:09 ......... غم ت پایان ندارد ک ندارد.........
00:10 شاعر میگه : به به چه دوران خوشی داشتیم
00:10 من از پایان خود اگاهم اما دوستت دارم....:))
00:10 ویرانترازآنمکهتوزخمبزنی؛🖤🕊
00:09 اگه فکر کردی به پایان خط رسیدی یادت باشه که...
00:20 خنده داره نه دلم تنگه حتی واسه اخلاقِ زهر مارتم..
00:31 میخوای ازش خدافظی کنی : و پایان
00:08 سربازییییییییییییییییییییییی دختر
00:10 با طُ شروع کردم و با طُ به پایان خاهم رصاند..🫂
00:08 قشنگ میشه این پایان.💙
00:10 Pov:پایان کتاب عوض نمیشه.......
00:19 من از پایان خودم آگاهم اما دوست دارمم 💋💝😢
00:21 چه کنم تو باغچه ها بنفشه نیست ناز نیست
00:17 گاهی غم پایان یک داستان عاشقانه ست :)💔🌚
00:16 کدوم پایان رو برای دنیا انتخاب میکنی؟؟😅
00:06 وقتی که دورت شلوغه و خوشی به یاد من باش!🖤
00:15 به پایان میرسن حتی قشنگ ترین چیزا:)!.
00:21 دیگه نیستم من اون بچه ی که غرق خوشی بود!:)
00:09 من از پایان خود اگاهم(: اما دوستت دارم
00:26 من دلم تنگه واسه دل خوشی کوچیک
00:07 باید بخندی بر غم های بی پایان...!💔😅