00:10 همخوانی قشنگ مرور در جشنواره فجر 🤍✨
00:10 همخوانی قشنگ مرور در جشنواره فجر 🤍✨
00:15 « خداحافظی اگه قشنگ بود... »
00:25 معرفی انیمه هایی که کمتر از ۱۳ قسمت دارند🌈
00:12 قشنگ بود 😊🤭.. . مشابه ها
00:22 خیلی قشنگ کشید=))))))))))))))))
00:18 اگه نماز نمی خونی این ستا چیز بدون👀✨
00:13 قشنگ ترین قسمت امسالم بودی😝❤️...
00:10 قشنگ ترین نداشته ی من ..
00:25 اهنگ های کشور های مختلف کدوم قشنگ تر بود؟؟
00:12 ستاره قشنگ نیست ؟ خودم درستش کردم خوبه ؟⭐
00:25 جوری قشنگ نگاهم میکنی 🥹 که دلم میخاد ببلعمت 🤚🏻😂
00:33 هیشکی قشنگ تر نبود ازت:)!...
00:17 خام ادمای قشنگ تو سر و ریخت نشی!
00:10 اگر قشنگ بود فالو کن لایکم یادت نره
00:21 صدای قشنگ بیبی در حال مکالمه /
00:17 چه قشنگ
00:19 وقتیچشمقشنگتوافتادتوچشایمنٖ!-:)🌚💗
00:18 وقتیچشمقشنگتواقتادتوچشمایمن؛:)
00:11 من فرشته وحشی توام رام کسی نمیشم 🍷((::
00:08 چه قد قشنگ منو توصیف کرد حیح # حق
01:02 با چند رنگ به راحتی رنگ های های قشنگ درست کن🙂↔️
00:21 ..چقدررر واقعا این کارتون قشنگ و عالی و دوست داشتنی بود..
00:10 ولی دوستی اینا توی این فیلم اصلا خود فیلمه هم قشنگ بود
00:10 قشنگ بود:)))) ❤️🩹...........
00:07 خلاصه دیگه هیچی قشنگ نی❤️🩹❤️🩹🖤🖤🖤
00:06 کدوم رنگ چشم به نظرت قشنگ تره؟.....به نظر من خاکستری و سبز
00:29 صداشونننننننننن:>>>>>>>>>>>>>>
00:19 بعد صدای تو این صدا قشنگ 🤟🫀