00:14 می نوازد!به زیباییه سخنانش که هرشب در گوشم زمزمه میشود؛(
00:14 می نوازد!به زیباییه سخنانش که هرشب در گوشم زمزمه میشود؛(
00:25 🕊️ Fani bu dünya
00:30 باز جهت بازی با روح شما دوست عزیز 🥺🫂
00:21 گشنگه مگ نه:)))))))))چوکولاتم:)))) مشابه ها
00:56 💗✨🎀🧸 :) .
00:20 ویالون..........................
00:16 𝕴 𝖆𝖒 𝖆 𝖈𝖗𝖆𝖟𝖞 𝖆𝖓𝖉 𝖈𝖗𝖆𝖟𝖞 𝖒𝖔𝖓𝖘𝖙𝖊𝖗 😈
00:14 ویالون .......................
00:39 بی منم اگه رفتی بدون من تلاشمو کردم🥲💔❤️🩹
00:26 تنهاچیزیکهمیخوام:
00:29 ـــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــ
00:12 بسی زیبا.......♥️♥️(:-....♥️.
00:19 خیلیییییییی خوبههههههه.....
00:32 بی کلام بنظرم خیلی قشنگه...🫠🫴
00:11 موسیقی را نمیتوان فقط با گوش شنید باید آنرا درک کرد
00:27 🤍🌛:)
00:12 والا ما که استعداد نداریم ولی دختره ...🎧🎻
00:11 ❕🗿...ᴡᴇ ᴀʀᴇ ᴀʟᴏɴᴇ ɪɴ ᴛʜᴇ sᴋʏ, ᴍʏ ᴅᴇᴀʀ
00:22 .................................🎸🎼
00:08 قوی اما بی حس ؛ شلوغ اما بی کس🖤️
00:15 This song has a strange feel.🎻
00:24 شادمهر ویالون بزنه و سورنا بخونه ):💔
00:12 رفیق هر نشدنی رو شد میکنه...به سلامتی همه رفیقا
00:21 کی پیانو دوست داره دستا بالا ؟🙆♂️🙆♂️🙆♀️🙆♀️
00:25 ویالون
00:15 زیبا میزند زیباااااااااااااااااا
00:15 بیکلام بهشتی پیانو و ویولون...
00:11 عاشق موزیکاشم دوس داشتی لایک کن عسیسم:))))