00:11 کارمامیارهصدایزجهزدناتوزیرگوشم؛🚶
00:11 کارمامیارهصدایزجهزدناتوزیرگوشم؛🚶
00:19 ولی صدای این سه نفر»»» (◍•ᴗ•◍)❤(●♡∀♡)
00:58 بغض تو صدای دختره منو نابود کرد و یاد خودم انداخت....
00:18 پشمامم ریخت فقط آخرشش ای وایییی مشابه ها
00:36 اگه سعدی رپر میشد...چقد قشنگ بود
00:40 ولی مهربونیشششششششششششششششششششش
00:15 آهنگ مونالیزا با صدای کوک/مود من=🤤
00:28 ولی غمِ صدای ایسان:))))>>>!!!!
00:20 قدرت بینظیر صدای جانگکوکییییییی
00:17 ما آرمی های ایرانی نمیتونیم اون حسی که اون فنها دارن و تجربه کنیم 😓
00:14 سرتونوپاییننگهدارینوبهپولهاشونتعطیمکنین.
00:31 ................................ 🚶🏻♀️
00:15 وقتی صدای کنسرت لیسا کل شهرو پر میکنه :)))))
00:37 ولی صدای خنده هاش ای خوداااااا >>>😂🥺
00:20 بچم تو این دوتا سریال خیلی مظلوم بود
00:13 صدای اگزوزش از جهنم بیاد قید بهشت رو میزنم
00:15 این اهنگشو دوست دارم که میخونه
00:38 ما حسرت خوردیم غم که چیزی نیست🥲🖤
00:19 ولی صدای پسرامون. 💞🥲
01:12 ولی وایب صدای این پسره خیلی خوبه:):)
00:39 واقعا صدای دختره خیلی نازه🥹❤️
00:12 اون خندید ولی من صدای قلبشو شنیدم:)
00:09 وقــتیْ خـُدا هـَمـراهیــت می کـُنـه
00:30 یه قلمم و کاغذ بهت میدن......
00:32 آهنگ جدیده نوان با صدای حامیم.
00:27 کی صدای جادوعو دیده؟دستا بالاااا
00:41 پرنده های جالبی ک صدای جالب دارن :)
00:13 وضعیت من بعد از شنیدن صدای انفجار 🤣🤣