00:46 ببین طرف رو برای چی دوست داری..-
00:46 ببین طرف رو برای چی دوست داری..-
00:13 تو داری خودتو اذیت میکنی باب اسفنجی😢
00:12 ده سال بی تی اس،ده سال افتخار !:)))
00:18 تو جای منم داری زجر میکشی :( دلخوشیو... مشابه ها
00:11 وقتی خیلی هیجان داری برای دیدنش🤍💋
00:09 خیلی سخته بدونی بهش نمیرسی ولی باز دوستش داری
00:21 اینجاش قشنگه:)
00:18 اوخودا گربه کوچولو رو ببین🥺🥲
00:18 چرا همیشه اونکه دوسش داری میره....😭🖤
00:11 هنوز یه تیگه از قلبمو پیش خودت داری❤️🩹
00:14 قدر همو بدونین واقعا سخته اونیو که دوسش داری ول کنی...🤌💔
00:14 حتا اگه جونتم درخطر باشه دوسش داری...
00:24 :تو عشقشووو داری بگیییی؛🖤🥺🥂
00:11 اره ربکا تو ب همشون فرق داری:)3>
00:18 اگر قرار باشه واسه مردن تو صف وایستی من نفر اولم🖤
00:12 حرفیکهنیازداریبشنوی:!
00:16 عشقشو داری !.
00:31 تو عشقشو داری بگی یه آدم خوبی از آدم بودن فقط اسمشو داری:)
00:11 وقتی درس نمیخونی و عذاب وجدان داری😂😂😂
00:07 این خوده منهــــــــــــــــ🤣🫤
00:13 فقط یه دهه هشتاد درک میکنه:)🤍
00:21 تهیونگ دیگه حسودی حدی داری😶🌫️😂🤫:
00:07 تو هم قبول داری ؟؟😂😂🤦♀️🤦♀️
00:15 اصلاً یه جورایی شده شبیه باورام❤️❤️
00:13 داری خودتو سرزنش میکنی چون بازم نتونستی....
00:14 هنوز یه تیکه از قبلم و پیش خودت داری
00:16 دلت گرفته حق داری نه؟ :)🖤
00:17 اگه داری غم گاهی میدونم . (غم(