00:15 پارس خشگل کیف کنید داداش آیجیا
00:15 پارس خشگل کیف کنید داداش آیجیا
00:10 بدترین حس؟ بفهمی اونی ک دوسش داری دوستت نداره!.....️
00:15 چـــرا اینقدر دوسم داری...؟!
00:25 چرا همیشه اون که دوسش داری میره🖤 مشابه ها
00:14 داداش کارت پیش ما گیر بود پیام بده ✌️🙂🪐
00:08 به یه سریال حال خوب کن کره ای نیاز داری اینارو ببین
00:06 هرچی غیر از مرگ ما رو جدا کرد خاک تو سرمون 😐🤣♥️♥️
00:14 تو عمیقا حالت بده ،خیلی هم بده فقط داری خودتو قوی نشون میدی🥺💔