00:09 چرا هر وقت عصبی میشی گریه میکنی؟ چون اگ عصبانی بشم..
00:09 چرا هر وقت عصبی میشی گریه میکنی؟ چون اگ عصبانی بشم..
00:18 منمودینبودمکه.....
00:06 هیچوقت برای کسی مهم نبودم.....
00:06 نبودم؟(: مشابه ها
00:08 کاش هیچ وقت دوست نداشتم🖤🥺
00:11 خب مث آدم سر وقت سین بزنید دیگه😐😂
00:08 من سزاوار این همه غم نبودم///:
00:04 من اینطوری نبودم ک....ِهع ؛)
00:55 جنگجوی اندوهگین :خوشحال نبودم از اینکه سرطان دارم امت تسلیم هم نبودم
00:20 والپیپر نجومی زنده...🌑🌗🌘💫✨
00:20 معجزه های زندگیم که هیچ وقت فراموش شون نمیکنم
00:15 خانواده بالاتو میچینه بعد پرواز کردن بقیه رو میکوبن رو سرت.
00:11 بخند تا دنیا ب روت بخنده چون این دشمنات رو ناراحت میکنه
00:13 هیچ وقت فکر نمیکردیم عاشق شیم
00:41 هیچ وقت قصه چیزی که گذشته یا نیومده رو نخور !
00:07 هروقت حس کردی وقتشه صفحه رو نگهدار..
00:08 من بلد نبودم بگم دوست دارم....
00:13 غمگین تر از هر وقت....خسته تر از دیروز🤕
00:09 اون آدمی که میشناختی من نبودم
00:15 هیچ وقت صبر دخترا رو امتحان نکنید:)
00:18 اونجای که شایع میگه: عذر بی جا نخوا از هیچکس هیچ وقت:)
00:16 ولی زخم کسی ک دوسش داری هیچ وقت خوب نمی شه (
00:22 ولی هیچ وقت تکرآری نمیشه....._)
00:13 نشه یه وقت جا بزنی()()()()()()
00:19 نمیدونم الان وقت خوبیه یا نه ....
00:55 من که مال پرواز نبودم تو چرا بالا مو وا کردی
00:07 روزی ک من نبودم.....✨️🪽🖤💅!!
00:10 عمه ات هر چند وقت یکبار در حال زنگ زدن به بابات:..