00:08 هعیییییی.........................
00:08 هعیییییی.........................
00:19 کوروش بزرگ
00:14 کاش میشد...........................
00:14 🖤 مشابه ها
00:19 نامه ای برای کودک درونم:)!
00:15 سلام سلام 😂❤........ ــــــــ
00:26 السلام عليك يا علي بن موسی الرضاع
00:13 اینطوریاس.................... 🥺🥺
00:21 اونا از پشت پارس میکنن😎❤️
00:09 تا جان در بدن و خون در رگ دارم عاشقانه میپرستمت پرسپولیسم🫀🖇
00:21 باتعصب و حرفه ای مثل رامین! 💙⭐⭐
00:20 چیزی که واسه امتحان میخونی؟...
00:11 چنیحق:)+🙂❤️🩹
00:22 ما خود ِ تاریخیم .
00:14 دیگه رد دادیم...................
00:06 خاطرات گذشته..................
00:14 خدایاااا این نبودااا اون چیزی ک ازت میخواستم 🥀🖤💔
00:16 ما ادامه داریم. و خواهیم داشت 🌱😎
00:16 دلت گرفته حق داری نه؟ :)🖤