00:25 این آهنگ برا درونگرا هست و آهنگش قشنگ داشت توصیفم میکرد !
00:25 این آهنگ برا درونگرا هست و آهنگش قشنگ داشت توصیفم میکرد !
00:17 زندگی قشنگه...زندگیم قشنگ تر...❤ ️
01:08 دوتاشون صداشون قشنگه🎀:))))))))
00:21 خیلی قشنگه 😍😍 مشابه ها
00:22 ولی این آهنگ چاووشش خیلی قشنگه..:)
00:17 سخته ولی اخرش قشنگه
00:27 یکی از پرمعنا ترین آهنگ هایی هست که گوش دادم واقعا قشنگه.
00:07 ﮼ماهامشبقشنگه،ولیتوهرشبقشنگی🩶
00:10 تهش قشنگه........ 💔🫤......!!
00:13 صداش چقد قشنگه🖤💔
00:25 کاملشو گوش کن خیلی قشنگه🫠🫠🫠
00:09 دختر بودن خیلی قشنگه>>> 😌😉
00:09 چقدر قشنگه این سازززز....💦🖤✨️
00:12 (:😍چه قشنگه میکس این دوتا😍:)
00:17 (:!!بنظرتون سریالش قشنگه؟🤔!!:)
00:23 بودنتون قشنگه اما نبودتون قشنگتره
00:19 صدای این دختر بچه خیلی قشنگه..🖤
00:37 چقدر صدای عرفان قشنگه :)💗✨🎶🥺
00:10 دوست عزیز و قشنگه من بمونی برااام
00:09 قشنگه؟ من: no تنهایی قشنگتره
00:15 ماه هم از دور فقط قشنگه رفیق !!
00:05 درسته ماه قشنگه ولی لبخند مامان من قشنگتره
00:07 ⋅•⋅⊰∙∘☽بعضی وَقتا کل وجودت گریه میکنه جز چشمات☾∘∙⊱⋅•⋅
00:16 ✨عاشق این آهنگ پوبونم واقعا قشنگه🫠🤍
00:08 فعلا ظهره . بین صبح و شبه دیگهه😂😐
00:23 کلیپ خفن از هیچکس. . .
00:07 اهمیت دادن قشنگه .... بودن قشنگه
00:14 کلیپ عاشقانه لاو دپ دارک مود دپرس گنگ