00:08 «بس که رنجم داد و لذت دادمش ترک او کردم چه میدانم که بود.. »
00:08 «بس که رنجم داد و لذت دادمش ترک او کردم چه میدانم که بود.. »
00:09 رویا زیبا ترین بخش از وجود یک انسانِ✨🤍
00:13 بدترین حسی که وجود داره 🥲❤️🩹
00:20 برای اولین بار توی زندگیم به وجود کسی نیاز ندارم مشابه ها
00:14 مرحله ی دیگه ناراحت نشدن:)....
00:18 `من همینقدر لوسم و تو همینقدر پناه من:)`
00:11 اینکه عشقت به یکی دیگه چشم داشته باشه حس خیلی بدیه !
00:11 عشقی وجود نداره ما فق الکی داریم خودمونو توجیح میکنیم!
00:06 با وجود بی احساسیم واسه من نمیشه هیچکس مث تو . .🗿🍓
00:08 وقتی کسی کمکت میکنه با وجود اینکه خودش مشکل داره..
00:24 بهشتی وجود نداره خب:)))))))🥲🖤
00:21 -هیچ چیز خاصی درمورد اون وجود نداره. :)
00:21 این اهنگ همیشه ترکونده و هنوزم بین همه داره میترکونه:>>>>
00:25 با وجود همه اینا بیشتر درخشید:))
00:10 ایا از این حق تر وجود دارد؟؟؟؟؟؟
00:15 حق تر از این وجود نداره.......
00:17 از خـود عالمی بخـواه و از عالمی هیـچ...💚
00:28 آرامش واقعے یعنے... وجود خدا توے زندگیت🍃🕊️
00:13 وامازیباتریندختریکهوجودداره'!🥲💗
00:18 میدونی به فرشته بدون بال چی میگن ♥میگن مادر
00:33 دلش کع پیشت نباشع واسش بمیری هم نمیفهمه :}
00:16 تقصیرِ تو نیست ، من اضافی ام .
00:12 شایدم به این خاطره که برای دردو دل پسر گوش شنونده ای وجود نداره...
00:04 شاید اصلا وجود نداشته باشی....
00:20 احساس میکنم که به وجود کسی نیاز ندارم
00:09 فقط منم که با تموم وجود درک میکنم؟
00:15 حرف با وجود حامیم منطقی نبود...
00:28 عنوانیوجودندارد !