00:09 اکیپ ما تو مدرسه😅نمیدونم کی ازمون فیلم گرفته😂😂
00:09 اکیپ ما تو مدرسه😅نمیدونم کی ازمون فیلم گرفته😂😂
00:10 پاییز رفت و بعد زمستان امد همه چیز بی خبر رفت و بیهار امد😔🧸🪐
00:14 حس مهاجرت بهترین حس ممکن میتونه باشه ✈️🌉
00:18 انگار به جایی دیگ تعلق دارم؛ هرجایی غیر از اینجا❤️🩹🧑🦯 مشابه ها
00:11 _____وایب ..........🥲🛐 ______
00:04 وقتی بچه مثبت اکیپ یه حرف بد میزنه:😁👀
00:05 حداقل واسه همه یبار اتفاق افتاده
00:07
00:20 کاشبیایازفرداقطعبشعسردردام(:
00:29 وایبِ این آهنگ>>
00:11 وایبش یه چیز دیگس :))
00:12 اگه یه دهه هشتادی هستی؛🥲🤌🏼
00:05 فقط اونجا که میگی:فاک کاش واقعی بود
00:21 ویالون]بیدان\[وایببببببببببب:)))))))))
00:34 وایبش خداست🥲🤲🌈
00:17 وای خدا تا حالا ز این کیوت دیده بودی؟
00:09 رنگمورد علاقه عمو ایهان از امروز به بعد😔🤣
00:08 بله بله 😁🤝🏻🗿............
00:07 نتیجهمیگیرمبدونگفتناسمشحرفموبهشبگم👍🏻😂💔
00:15 بچه ها چطوره؟؟خودم درست کردم ها.
00:10 ولیصداشش>>>
00:08 عنوان...........................
00:22 وایبی ک این ویدیو میده:)
00:05 حق خالص بود دیگه حرفی نمیمونه..
00:31 تهیونگ.وی.بی تی اس.آرمی.تهکوک.ویمینکوک
00:10 هعی خدا قسمت ما کنه..♡
00:11 وایبشش>>>>
00:35 وایبی ک بم میده..................