00:07 وایب عجیبی داره.......،.،.،.،.،.،.،.،.
00:07 وایب عجیبی داره.......،.،.،.،.،.،.،.،.
00:17 بیت و نبض قلبم میزنه تند تند هروقت
00:12 وایبی که داره برات عجیبه؟ هوم؟
00:07 وایب گوربه ها...3>>>> مشابه ها
00:11 سهلام اینم ولیب بنفش²🌌✨️ اینجا پر از وایب مختلفه ها
00:22 سکانس به یاد ماندنی از فیلم در دور دست بهار سبز است...
00:05 ولی وایب اینجور چیزا یه دنیای دیگست✨️🐾
00:18 واقعا چقد بغل کردن وایب خوبی میدع 🫂💙
00:36 وایب این اهنگو خیلی دوست دارم:///
00:46 وایب صداش.....................
00:12 وایب کدوم یکی شو انتخاب میکنی بنویس
00:40 🥀..Daha fazla tükenmeye takatim yok
00:15 #وایب خوبی داره و صداش عالیههههه...🕊🍓🍫!
00:07 هوا +آهنگ +رانندگی= آرامش :)))
00:15 ولی من وایب کرومی رو دوست دارم💗:)💔
00:03 ولی وایب انیمیشن گیسو کمند...... 🙂↕️🙂↕️
00:14 اگر دوست داری از مدرسه اخراج بشی اینو حتما درست کن😂
00:30 وایب گاد:)🦋
01:30 - این سکانس هیچوقت قدیمی نمیشه ://
00:41 وایب صداش>>>>>>
00:11 ولی وایب موزیک🥲>>>>>>>>.
00:14 چقد وایب اهنگش خوبه>>>>>>>> 🙂
00:07 از این وال های خشمل بکش قشنگم🧡✨
00:13 سبز رنگ نیست بلکه یک زندگیه...
00:58 وایب خوب / حس درک شدن توی تک تک کلماتش هست ..
00:30 وایب صداشششش__________________
00:10 درونم شعله ها دارم ولی سبز است رخسارم...🌱
00:06 استایل گنگ پسرونه خوشگل تم مشکی سبز