00:11 سهلام اینم ولیب بنفش²🌌✨️ اینجا پر از وایب مختلفه ها
00:11 سهلام اینم ولیب بنفش²🌌✨️ اینجا پر از وایب مختلفه ها
00:18 واقعا چقد بغل کردن وایب خوبی میدع 🫂💙
00:46 وایب صداش.....................
00:36 وایب این اهنگو خیلی دوست دارم:/// مشابه ها
00:03 ولی وایب انیمیشن گیسو کمند...... 🙂↕️🙂↕️
00:15 ولی من وایب کرومی رو دوست دارم💗:)💔
00:12 وایب کدوم یکی شو انتخاب میکنی بنویس
00:41 وایب صداش>>>>>>
00:15 #وایب خوبی داره و صداش عالیههههه...🕊🍓🍫!
00:13 زیاد جدی نگیر بعضی حرفارو فقد بگذر
00:30 وایب گاد:)🦋
00:07 وایب گوربه ها...3>>>>
01:30 - این سکانس هیچوقت قدیمی نمیشه ://
00:14 چقد وایب اهنگش خوبه>>>>>>>> 🙂
00:07 از این وال های خشمل بکش قشنگم🧡✨
00:12 منـ خستمو دور خدم دیوار کشیدم...چق شبو تا صب بیدار بشینم؟:)💔
00:11 ولی وایب موزیک🥲>>>>>>>>.
00:58 وایب خوب / حس درک شدن توی تک تک کلماتش هست ..
00:23 فقط وایب موزیکهههههههه...👀✨💚
00:14 .ولی وایب این اهنگ بیلی>>>>>
00:30 وایب صداشششش__________________
00:05 خیلی وایب خوبی داشت، شبتون بخیر✨💚
00:08 وایب بارون یچی دیگس:)))))))))))
00:07 فقط وایب این اهنگ
00:13 جنگل موهات قشنگه
00:20 ولی وایب این آهنگ یه چیز دیگه س🙂💖
00:08 ولیوایباینویدیو:))))))))>>>
00:31 این آهنگ خیلی قشنگن وایب خوبی داره...