00:03 ولی وایب انیمیشن گیسو کمند...... 🙂↕️🙂↕️
00:03 ولی وایب انیمیشن گیسو کمند...... 🙂↕️🙂↕️
00:07 هوا +آهنگ +رانندگی= آرامش :)))
00:11 ولی وایب موزیک🥲>>>>>>>>.
01:30 - این سکانس هیچوقت قدیمی نمیشه :// مشابه ها
00:30 وایب گاد:)🦋
00:14 چقد وایب اهنگش خوبه>>>>>>>> 🙂
00:23 فقط وایب موزیکهههههههه...👀✨💚
00:41 وایب صداش>>>>>>
00:07 از این وال های خشمل بکش قشنگم🧡✨
00:58 وایب خوب / حس درک شدن توی تک تک کلماتش هست ..
00:12 منـ خستمو دور خدم دیوار کشیدم...چق شبو تا صب بیدار بشینم؟:)💔
00:30 وایب صداشششش__________________
00:14 .ولی وایب این اهنگ بیلی>>>>>
00:08 وایب بارون یچی دیگس:)))))))))))
00:07 فقط وایب این اهنگ
00:05 خیلی وایب خوبی داشت، شبتون بخیر✨💚
00:20 ولی وایب این آهنگ یه چیز دیگه س🙂💖
00:23 وایبی که این آهنگ میده غمگینه😫
00:08 ولیوایباینویدیو:))))))))>>>
00:31 این آهنگ خیلی قشنگن وایب خوبی داره...
00:13 سرگرمی سرگرمی مین یونگی مین یونگی
00:09 وایب هری پاتر رو میده >>>>>🤎🌚
00:13 ...ولی وایب این کلیپ...!:)🥺🖤
00:10 وایب این آهنگ تو ماشین)))))))):
00:32 اینم استایل برای سیزده بدر با نگار
00:12 ولی میوه های تابستونی یه چیز دیگه ان😋😋🤤🤤
00:16 جوری که اهنگش وایب خوبی میده >>>>>>>>
00:07 وایب ماه....... .. .