00:12 وایب این دوتا کاپل 🛐
00:12 وایب این دوتا کاپل 🛐
00:18 وایب این سریالا >>>>❄
00:19 برام فرستاد ی قلب بنفش..یـہدخّـےغـمگـــین🥀َََََََِِِِِِِ
00:07 وایب عجیبی داره.......،.،.،.،.،.،.،.،. مشابه ها
00:17 بیت و نبض قلبم میزنه تند تند هروقت
00:11 سهلام اینم ولیب بنفش²🌌✨️ اینجا پر از وایب مختلفه ها
00:15 کدوم یکی حس ارامش میده بهتون؟:)
00:15 مود پسرا وقتی.........😂😐🤌🏻
00:05 ولی وایب اینجور چیزا یه دنیای دیگست✨️🐾
00:36 وایب این اهنگو خیلی دوست دارم:///
00:46 وایب صداش.....................
00:18 واقعا چقد بغل کردن وایب خوبی میدع 🫂💙
00:12 وایب کدوم یکی شو انتخاب میکنی بنویس
00:15 #وایب خوبی داره و صداش عالیههههه...🕊🍓🍫!
00:03 ولی وایب انیمیشن گیسو کمند...... 🙂↕️🙂↕️
00:15 ولی من وایب کرومی رو دوست دارم💗:)💔
00:07 هوا +آهنگ +رانندگی= آرامش :)))
00:41 وایب صداش>>>>>>
01:30 - این سکانس هیچوقت قدیمی نمیشه ://
00:14 چقد وایب اهنگش خوبه>>>>>>>> 🙂
00:23 فقط وایب موزیکهههههههه...👀✨💚
00:11 ولی وایب موزیک🥲>>>>>>>>.
00:30 وایب گاد:)🦋
00:07 از این وال های خشمل بکش قشنگم🧡✨
00:12 منـ خستمو دور خدم دیوار کشیدم...چق شبو تا صب بیدار بشینم؟:)💔
00:58 وایب خوب / حس درک شدن توی تک تک کلماتش هست ..
01:34 بنفش و صورتی 🥺💜💖...........
00:30 وایب صداشششش__________________