00:12 وایبی که داره برات عجیبه؟ هوم؟
00:12 وایبی که داره برات عجیبه؟ هوم؟
00:05 ولی وایب اینجور چیزا یه دنیای دیگست✨️🐾
00:07 هوا +آهنگ +رانندگی= آرامش :)))
00:11 سهلام اینم ولیب بنفش²🌌✨️ اینجا پر از وایب مختلفه ها مشابه ها
00:18 واقعا چقد بغل کردن وایب خوبی میدع 🫂💙
00:46 وایب صداش.....................
00:36 وایب این اهنگو خیلی دوست دارم:///
00:03 ولی وایب انیمیشن گیسو کمند...... 🙂↕️🙂↕️
00:15 ولی من وایب کرومی رو دوست دارم💗:)💔
00:12 وایب کدوم یکی شو انتخاب میکنی بنویس
00:41 وایب صداش>>>>>>
00:15 #وایب خوبی داره و صداش عالیههههه...🕊🍓🍫!
00:08 بارش باران ☁ مناسب برای استوری و صبح بخیر
00:13 نه منو ببین :)
00:30 وایب گاد:)🦋
00:07 وایب گوربه ها...3>>>>
01:30 - این سکانس هیچوقت قدیمی نمیشه ://
00:14 چقد وایب اهنگش خوبه>>>>>>>> 🙂
00:07 از این وال های خشمل بکش قشنگم🧡✨
00:12 منـ خستمو دور خدم دیوار کشیدم...چق شبو تا صب بیدار بشینم؟:)💔
00:11 ولی وایب موزیک🥲>>>>>>>>.
00:17 نازتومیخرمتمام🦋-
00:58 وایب خوب / حس درک شدن توی تک تک کلماتش هست ..
00:23 فقط وایب موزیکهههههههه...👀✨💚
00:18 درسمت تو ام عا دستم باران عا دلم باران عا دهانم باران عاه
00:14 .ولی وایب این اهنگ بیلی>>>>>
00:30 وایب صداشششش__________________
00:05 خیلی وایب خوبی داشت، شبتون بخیر✨💚