00:39 اگه شب پرستاره ونگوگ توی واقعیت بود🌃✨
00:39 اگه شب پرستاره ونگوگ توی واقعیت بود🌃✨
00:17 بیت و نبض قلبم میزنه تند تند هروقت
00:15 کدوم یکی حس ارامش میده بهتون؟:)
00:05 ولی وایب اینجور چیزا یه دنیای دیگست✨️🐾 مشابه ها
00:07 هوا +آهنگ +رانندگی= آرامش :)))
00:11 سهلام اینم ولیب بنفش²🌌✨️ اینجا پر از وایب مختلفه ها
00:46 وایب صداش.....................
00:36 وایب این اهنگو خیلی دوست دارم:///
00:03 ولی وایب انیمیشن گیسو کمند...... 🙂↕️🙂↕️
00:15 ولی من وایب کرومی رو دوست دارم💗:)💔
00:12 وایب کدوم یکی شو انتخاب میکنی بنویس
00:41 وایب صداش>>>>>>
00:15 #وایب خوبی داره و صداش عالیههههه...🕊🍓🍫!
00:23 عشق بین المللی حب تو طالب دارد بردن نام علی سجده ی واجب دارد
00:30 وایب گاد:)🦋
00:07 وایب گوربه ها...3>>>>
00:14 چقد وایب اهنگش خوبه>>>>>>>> 🙂
00:07 از این وال های خشمل بکش قشنگم🧡✨
00:12 منـ خستمو دور خدم دیوار کشیدم...چق شبو تا صب بیدار بشینم؟:)💔
00:11 ولی وایب موزیک🥲>>>>>>>>.
00:58 وایب خوب / حس درک شدن توی تک تک کلماتش هست ..
00:14 یـآحُسِینِ ابی عبدالله🏴
00:14 .ولی وایب این اهنگ بیلی>>>>>
00:30 وایب صداشششش__________________
00:05 خیلی وایب خوبی داشت، شبتون بخیر✨💚
00:08 وایب بارون یچی دیگس:)))))))))))
00:40 آقای قلب های بی پناه ابی عبدالله:)
00:12 وای بچه تاو عیدی داده...........