00:51 درسته این آهنگ قدیمیه ولی واقعاآدم رو آروم میکنه
00:51 درسته این آهنگ قدیمیه ولی واقعاآدم رو آروم میکنه
00:16 این چرا انقدر حق گفت برای چی احساس میکنم این منم
00:26 یک روز عادی در گروه استری کیدز
00:58 من خودم عاشق این آهنگ معین زندی شدم گفتم شاید شما هم دوس داشته باشین مشابه ها
00:15 حسی که من به جیمین دارم اگه آهنگ باشه ! 🦋
00:18 این سریال ها وایب یکسانی دارند
00:29 وایب خوبش>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>
00:27 قلب منی همه همو غم من شونه ی تو
00:34 این آهنگ با روه من بازی کرد آهوی منو کردن شکارش
00:19 کیا این آهنگ رو یادشونه
00:36 آهنگ آرامش بخش save me ❤️💜 😍😍
00:20 بهترین آهنگ وجود ندا...
00:12 به نظرتون کدوم یکی از آهنگ هاآرامش بخش تر بود؟
00:21 چقدر قشنگهه
00:18 بهترین آهنگ وجود ندا....🤌🏻🕊
00:20 اگ حسم بهت یه آهنگ بود (:🖤
00:15 وای عاشق این آهنگ شدم خیلی کیوان😋🍭🍓
00:24 آهنگ ترکیه 🇹🇷🇹🇷 .
00:34 آهنگ مورد علاقمو پیدا کردم 😁💃🏻💃🏻😂
00:19 اره عاشقش بود نرسیدم بش اما برای اون آهنگ خوندم🖤
00:28 قفلی زدم رو این آهنگ بدجور:))🫠❤️
00:29 اوم این آهنگ زیادی برای شبا ساخته شده 🖤
00:45 این آهنگ یکی از مودهای هر روز منه:) 🥀🖤🍷
00:17 وایب خونه مادر بزرگا رو میده:)))))
00:17 جوری که این آهنگ قشنگه..........
00:13 حس خوبی رو از این آهنگ میگیرم شما چطور؟
00:28 نصفه از آهنگ پوریا پوتک رپر خوبیه🙂💔حرفاشم حقه
00:28 آهنگ بی احساس شادمهر عقیلی...