01:04 آشنا ی من 🥰🥰🥰🥰..... این آهنگ خیلی وایب میده
01:04 آشنا ی من 🥰🥰🥰🥰..... این آهنگ خیلی وایب میده
00:11 صداش خستس چشاش خونه ولی آبی🪼🫧
00:04 تنهاییم رو با گوشیم دفن میکنم 🥲💔⚰️
00:40 ولی مهربونیشششششششششششششششششششش مشابه ها
00:18 برای شمام وایب تتلو رو داره؟!!
00:15 وای چه وایب باحالی داره این موزیک😂👌🏻
00:24 وایب صداااااش 🙂🤌🏻
00:19 -منازونآسمونآبیمیخوام:)
00:08 وایب بارون یچی دیگس:)))))))))))
00:15 ولی وایبی که این آهنگ میده:)>>
01:12 ولی وایب صدای این پسره خیلی خوبه:):)
00:04 ولی وایب گل رز..
00:14 ولی وایب گوجو یچی دیگه است .....
00:08 مگه بهتر از این وایب داریم𓆩𓆪؟؟
00:21 ولی وایبش🥺🌻🌈
00:12 منیم تبریزیم هر زامان گوزل دی ❤️🤘
00:05 ولی رنگ آبی🪼💙
00:29 چقد صدا این دوتا وایب خوبی میده:)
00:58 وایب صداش فقط🥺🌑
00:07 وایب زیباش 🛐🛐🛐
00:11 lm sorry🙂🥲…..……………………………………….
01:00 (درخواستی)رضوان
00:11 ولی وایب این آهنگ جنی کیم...🫀❤️🔥
00:29 وایب خوبش>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>
00:29 🎥💙 استقلال فریاد زد : آبی ترین آبی دنیا منم
00:19 عقاب و فرمانده ارتش آبی🦅🫡 سید و روزبه
00:21 هنر یا جادو من که به یاد داستانهای فانتزی افتادم🥲🪐
00:05 :))