00:06 واقعا سواله واسم................
00:06 واقعا سواله واسم................
00:23 کیه ک بتونه جایه تورو واسم بگیره ؟!
00:16 ولی چرا غرور برامون مهم تر از همه چیه؟)
00:15 به سلامتی خودم که برای هیچکس مهم• نیستم💯❌🇯🇵 مشابه ها
00:09 ولی من هیچوقت دلم برای حالم نسوخته چون دیگه حالی واسم نمونده
00:37 وجود تو برای هیچکسمهم نیست..پس بدون همش تظاهرِ
00:27 هِیمیگممهمنیس بعدشمیزنمزیرِگریه؛🖤
00:13 ایبابا اینم حسرت شد ک🥲❤️🩹🕊
00:13 میشه تظاهر نکنی که برات مهم?....
00:09 هر وقت خواستی به نظر کسی گوش بدی اینو ببین...😶
00:13 # پادشاه فرانسوی . . . :)))))))
00:06 میدونیمهمنیولیمهمه!-:)🕸🗿🕳
00:15 برام مهم نیست بقیه دربارم چی میگن!
00:14 دوسش دارم ولی براش مهم نی 🖤❤️🩹
00:11 ولی خب هیچکس تو نمیشه واسم :).
00:22 شدی واسم ........................
00:11 مهم اینه..🍷
00:14 تو که بمونی واسم به کسی احتیاج ندارم🎀💕H..
00:14 کسی واسم شبیه تو نمیشه
00:11 زیر امضای آدماییه که یه روزی خیلی برام مهم بودن:((
00:08 دگه همه چی عادی شده واسم......
00:10 مهم نیس کی کنارتِ مهم اونیه که بفکرته
00:31 مهم نیس چون همیشه اولویت ارامش خودمه
00:10 ولی تو از خودمم برام مهم تری زیبا💅✨
00:18 آرمی های کل جهان سر هم اندازه دو کشور میشه یا بیشتر !
00:17 حتی اگه بمیرم ام فکرت نمیره از سرم(pedri🌼🫶
00:11 یهروز میفهمی من مثل بقیه نبودم، ولی اون روز تو دیگ واسم بقیه ای..
00:11 دقیقا مهم ذات آدمه...ذات...>>>