00:09 شبهای شهر و تنهایی: افکاری عمیق و غمگین این ویدیو احساسی، تنهایی در برابر عظمت شهر را به تصویر میکشد. با پرسشی عمیق درباره پذیرش در زندگی آغاز شده و با تصویری از فردی تنها بر لبه ساختمان...
00:09 شبهای شهر و تنهایی: افکاری عمیق و غمگین این ویدیو احساسی، تنهایی در برابر عظمت شهر را به تصویر میکشد. با پرسشی عمیق درباره پذیرش در زندگی آغاز شده و با تصویری از فردی تنها بر لبه ساختمان...
00:11 چی میشه اونی که دوسش دارم دختر باشه؟
00:11 اگه دوسم داشت کاری نمیکرد فکر کنم:)
00:15 این دنیا برا هیچکی وفا نداره بهتره زودتر ترکش کنی مشابه ها
00:18 هیچکس منو دوست نداره............. 🥲😅💔
00:22 دلهیچکیمثمن غم نداره🌚🎧
00:27 بازم بی عنوان عیبی نداره😂😉🤞
00:11 الانشو نبین دوسم نداره....یه زمانی..
00:26 اشکال نداره برونگرا و درونگرا نبودن
00:22 مگه دوسم نداشتی چرا رفتی .......
00:19 دیوانه وار دوسش دارم عاشق چشای ناز سیاهشم
00:23 کم کم که سرد شد فهمیدم دیگه دوسم نداره:)
00:13 چرا هیچکی منو دوست نداره؟😶🙃 .
00:20 هیچ شکستی برای من وجود نداره .
00:27 تموم این شبا با یادت قدم زدم این کوچه ها شاهد