00:16 باختند باعث ناراحتی میشه ولی باعث ول کردنت نمیشه...
00:16 باختند باعث ناراحتی میشه ولی باعث ول کردنت نمیشه...
00:24 جای خالیت با هیشکی پر نمیشه(: 🖤
00:15 همه شون دروغ هیچکس. واس هیچکس نمیمونه 🖤🦋
00:21 جوری که جیسو بین همه میدرخشه:)) مشابه ها
00:11 هیچ چیز از هیچکس بعید نیست ! :(
00:06 هیچکس:)
00:17 منتظرت میمونم چون من هیچکس دی
00:26 برو... من که میدونم میخوای بری:)
00:16 ❤️🩹ولی خب هیچکی طُ نمیشه 🫂️
00:14 برای هیچکس نسوز ؛)))))))))))))))
00:15 یا یکی یا هیچکس 😉💋. .
00:21 +نمیشه، اخه من عاشقشم🥲🤍......
00:14 حق تر اصلا هیچکس نمیتونه متاسفانه
00:31 وقتی تو خانواده هیچکس دوست ندارد💔
00:10 ولی هیچ روانشناسی برا من مث یه ترک از شایع نمیشه
00:15 غم همیشه با ماها هستش نمیشه کاریش کرد🖤🙃🤕
00:12 چون دخترم دلیل نمیشه که.......
00:23 واسه من کسی مثلت نمیشه 🙂👋🤍🚶🏼♀️
00:59 فکت:ولی آدمی که واقعا عاشق باشه
00:15 خانم قربانیان با شمام بله بله با شما رفیق هیچکس نمیشیااااا
00:43 باور کن بی تو نمیشه......🥺🥺🥺
00:14 حالــا بــاز بگیــد مردمــ ایرانــ افسردنــ😂💔🤦🏻♀️#کپشن
00:11 وقتی میخوایی قشنگ بشه ولی نمیشه دقیقا من اینجوریم
00:15 هیچ کس متوجه ناراحت بودنت نمیشه
00:07 + چون هیچکس جز من نباید بدرخشه🤣
00:15 میگفتمنباشممیگفتینمیشهمیکشیدییهقلب!-:)″
00:10 من برم،هیچ کس تنها نمیشه،بلکه خوشحالم میشه:)
00:16 خودمو که گول نمیشه بزنم؟! 🍻🙂