00:07 ولی بیلی ی جایی عَ قلب منه که هیچکس نمیتونه باشه
00:07 ولی بیلی ی جایی عَ قلب منه که هیچکس نمیتونه باشه
00:09 ولی این قسمت پایتخت هیچوقت تکراری نمیشه😂😂
00:10 هیچکس و به عنوان ادم نداریم دورمون:)))
00:31 حیف که دهن بقیه رو نمیشه بست که ساز منفی به طرف مقابل نگه🤦♀️ مشابه ها
00:10 چیزی که گذشت رو هیچکس جز خودمون درک نکرد: 🙂
00:07 هیچی فراموش نمیشه فقط بی اهمیت میشه :)
00:12 خوشحال نمیشه کسی از خوشیت❤️🩹
00:15 هیچکس نمیفهمه..................
00:14 پ چرا درست نمیشه؟؟؟؟.............
00:35 اینجا کسی گمنمیشه :) ...
00:09 نه.... نمیشه :))
00:12 درسته ک مال هم نیستیم ولی دلیل نمیشه...
00:04 پاکش کن،اگ پاک نمیشه چشماتو ببند...
00:03 ولی هیچکس چشاش مثل تو قشنگ نیست💓
00:12 برای هیچکس اهمیت نداره
00:16 هیچ وقت تکراری نمیشه😂
00:08 جدی دلت تنگ نمیشه یا داری شوخی میکنی
00:47 جوری که اهنگ های هم رو دوست دارن
00:09 یکی دلتو پر کرده اما نمیشه بگی😔😔
00:15 به سلامتی خودم که برای هیچکس مهم• نیستم💯❌🇯🇵
00:05 عشقه دیگه کاریش نمیشه کرد 🫠🥀
00:10 ذات بد رو هیچوقت نمیشه تغییر داد😉🤌🏻
00:04 به هیچکس اعتماد نکن:))
00:23 بی اعتمادی _ناراحت _نامردی_ 🥲🥲🥲
00:23 هه اونی که من داشت بعد به همه می گفت تنهام 😄🤌🖤
00:17 `خودمو که گول نمیشه بزنم`
00:04 به هیچکس تعلق ندارم:)))))))))))