00:16 اگه میدونستیم اینقد این دنیا خرابه از همون اول نمیومدیم:/
00:16 اگه میدونستیم اینقد این دنیا خرابه از همون اول نمیومدیم:/
00:13 احساس میکنم تو لحظه نیستم احساس میکنم ناکافیم
00:09 تنهایی یعنی همون موقع که یجا نشستی و بغض کردی ولی کسی نی بپرسه چته 😔
00:11 حالا من بدون تو یه لحظه هم نمیتونم..(: مشابه ها
00:15 مگه میشه ادم دلتنگ این لحظه ها نشد؟:)
00:18 من قلب ندارم،ولی لعنت،ب جاش پول دارم
00:07 • یکی از قشنگ ترین لحظه هام •
00:27 هنوز هم قلب منی ها اما تو خیلی با اون فرق داری:)