00:53 آدما اسباب بازی نیست اینو بدونین 🙁
00:53 آدما اسباب بازی نیست اینو بدونین 🙁
00:27 توکاریکردیازخودمبدمبیاد:)
00:20 ولی اهنگ های روسی خیلی غم دارن
00:27 حامیم و هوش مصنوعی با موزیک ویدیو جنگل= کم شدن غم مشابه ها
00:16 خواهر ندارمولیخودمکههستم🎀😔
00:36 Like and comment please🚬🚯🗿...
00:13 𝙸 𝚏𝚎𝚎𝚕 𝚢𝚘𝚞 𝚊𝚛𝚎 𝚖𝚘𝚟𝚒𝚗𝚐 𝚊𝚠𝚊𝚢 𝚏𝚛𝚘𝚖 😔🖤
00:21 – بدونِ کپشن !
00:14 ادما به سه شکل وارد زندگیت میشن 🙂💔
00:40 💔ــــــــــ
00:10
00:27 نیومده کجا ول کردی رفتی از تو ک عشقمی توقع داشتمــ.
00:24 - دلم میخواست پس از اون خوابِ شیرین دیگه چشمم به دنیا وا نمیشد (:
00:27 کآرما.
00:36 انقدر زود بزرگ شودیم که یادمو رفت بزرگیم💔.....(:
00:21 مامان دیدی چجوری این دلمو گا* یدن...؟
00:23
00:07 خیلی سعی کردم همه چی درست شه، ولی نخواستی...
00:10 سردرد یعنی؟ یه خاطره داره تو مغزت خونریزی میکنه 🥀
00:19 هعیـــــــــــــــــــــــــــی
00:13 دخترانه بشه 😅اوو خخددااااااا ببششمممم
00:15 :)
00:07 نمیدونم.. شاید هیچوقت یادم نری..!
00:20 من باخودم تاكسیکم چه برسه به تو..
00:08 چقدر حرف ریختیم تو خودمون"😂🥲
00:07 ++++++++++++++++++++++++++++++
00:11 دلم نازک دیگه چیکار کنم. 🫠🫠😇
00:21 تموم شده داستانمون(: .