00:34 خدا چه نازی داره فقط داب گرفتن شو نگاه 🥹🫠😁😂😂😍😍🧿🧿
00:34 خدا چه نازی داره فقط داب گرفتن شو نگاه 🥹🫠😁😂😂😍😍🧿🧿
00:44 یهو همه چی بد شد..........:) ⛓️🙂
00:22 مگه دوسم نداشتی.................
00:07 وقتی نمیتونی با زبونت بگی ......💔 مشابه ها
00:19 یَعنینِمیآی؟-
00:21 تور؋ـتیوکرבیتوبر؋ـاولم...
00:13
00:24
00:11 میگه که:اگه دوسِت داشت هیچوقت نمیذاشت حس کنی دوستت ندارع....!👌🏼💔🙂
00:24 مَگهِدوسَمنَدآشتی؟چِرارَفتی...
00:26 بزرگترین دروغی که به خودت گفتی چیه ؟😔
00:38 اگه تو رابطه ای گوش کن🥲💙
00:18 میگه که قدر اونی که پول میزارع تو جیبیت را بدون
00:51 آره من خیلی دوسِت داشـتم......!🖤🙂
00:31 یکی از واضح ترین تصاویری که از جن ثبت شده!😮
00:36 فرضیه ها هم گاهی اوقات خوبه!!!!
00:09 میشه برگردی؟
00:43 وضعیت اکسپلورم:😂.............
00:56 این همونی هست که فکر میکنه خیلی خوبه
00:08 ...............................
00:09 چه حسی داره ؟ .
00:12 تو چشااش چتم میکنه نمیخامم اصن مواد👀🤍
00:10 .................................
00:18 من که چیزی یادم نمیره :!......
00:26 مفهوم این آهنگ هم قشنگه هم دردناک.:))
00:07 Pov :
00:14
00:07 ...............................