00:15 خیلی نامردیی قرار نبود اینطوری تموم شه داستانومون 💔💔💔🥀
00:15 خیلی نامردیی قرار نبود اینطوری تموم شه داستانومون 💔💔💔🥀
00:18 دیالوگ ماندگار: آسودگی در سرنوشت ما نبود کلیپی با حال و هوای غمگین و دیالوگی تاثیرگذار درباره سرنوشت و خستگی از روزگار. منظره آسمان ابری و طوفانی به خوبی این حس را منتقل میکند.
00:50 ولی هرجور که حساب میکنم اون کسی که اول دوسم داشت تو بودی نه من...
00:09 شبی در سکوت: حس بیحوصلگی و دلتنگی در گذر زمان ویدیویی تأملبرانگیز با نمایی آرام از یک پل در شب و انعکاس نور چراغها بر آب، همراه با متنی عمیق درباره حس بیحوصلگی و دلتنگی در این سنین. موسیقی غ... مشابه ها
00:15 هرجور حساب میکنم با عقل جور در نمیاد😁😂
00:04 خدایی حق نبود 🤣🤣 راستی کیا امروز امتحان داشتن؟
00:15 ولى قرار نبود اخرش اينطورى تموم بشع...:)
00:30 مگه قرار نبود این حس رو با هم تجربه کنیم پس چی شددد 🥹🥹
00:15 اصلن قرار نبود داستان ما اینجوری ....
00:14 قرار نبود دیدنت آرزوشه...
00:11 ببین راستشو بخام بت بگم اصن قرار نبود عاشق بشم
00:13 مگهقرارنبودکهتوبشیهمدمم:)؟
00:15 اصلا قرار نبود داستانمون اینجوری تموم شه 🖤
00:36 ولی قرار نبود اینجوری بشه
00:15 چون قرار نبود تهش این شه🙃👨🦯....!
00:12 ولی هرجور حساب کنیم شیپ این دوتا خداست🫠💘
01:15 مگه قرار نبود که امسال بارونو با هم ببینیم؟
00:29 توی زمونه ای زندگی میکنم که ادماش [لاشی و هرزع] با ارزشاش شدن {پول}
00:08 وقتی رفیقم میگه من حساب میکنم. 🤣
00:20 قرار نبود از دستت بدم! موزیک ویدیو انیمه ای از اوتاکو لند:)
00:13 - قرار نبود زندگیم اینقدر سیاه و دارک بشه..
00:14 آقا یادم نبود بگم یه کالاف دیویتی پلیر ساده هم هستم😂❤️
00:15 هرچه قد بیشتر بزرگتر میشم بیشتر حال اختاپوسو درک میکنم
03:08 ི❁•میگن اون کسی که ི❁•موزیک گوش بده و یاد هیچکی نیفته، خوشبخته!!🥀●●
00:11 کلیپ غمگین کره ای: قرار نبود اینقدر بی حوصله بشیم کلیپی احساسی و غمگین با تصاویری از یک سریال کرهای که حس بیحوصلگی و دلتنگی برای روزهای خوب گذشته را به تصویر میکشد. این ویدیو بیانگر حال و هوای ج...
00:34 کلیپ نوشته عاشقانه لاو طوری غمگین مود
00:21 ویدیو نوستالژیک و طنزآمیز با آهنگ محلی شاد این ویدیو مجموعهای از کلیپهای سیاه و سفید قدیمی است که با آهنگی سنتی و محلی همراه شده است. متن ترانهای شاد و نوستالژیک بر روی تصاویر قرار گرفته ...
00:10 داداشموصدبار حساب میکنم..؛)♥️🤙🏻