00:17 انی اعوذ بک من الهم والحزن..!🌱
00:17 انی اعوذ بک من الهم والحزن..!🌱
00:29 میشة دِلَمـو بِخَری؟..... 🥲🥹
00:49 هـمـیــنآرزومھ…♥............
00:29 ارباب ما فقط حسینِ فاطمه(س) است🤚💔 مشابه ها
00:16 وامید من کربلاست ......
00:16 و این صحنه، تسکین درد های من است`
00:24 وپسازمرگمان ازما استخوانهایی میماندکه تورا دوستدارند💔
00:15 دل اگر نذر حسین باشد خریدن دارد ..❤️
00:19 ای اربـابم نـکـنه نـیـای...💔
00:19 تنها که کسی حال جامانده ها را خوب می فهمد رقیه است
00:16 دنیا بی رحمه ..هیچکی غیر از تو منو نمیفهمه.. !❤️🩹
00:06 هرکسی در دل خود یادماست!زائر ماست
00:08 یه لحظه وایسا؛امام حسین کارت داره🫀؛)
00:19 :)
00:18 ما بے حسین بهشت خدا هم نمےرویم جایے ڪه ارباب نباشد چہ فایده!؟
00:34 ❤️ #پنجشنبه_های_حسینی
00:19 مگه من چندتا امام حسین دارم؟ .
00:22 ولی من دلــــم می خواست اول شمارو ببینم و بد بمیرم💔
00:36 -هرکی اومده - دیونه شده ؟! !
00:16 خیلی دلم تنگ حرمت آقا جان.....
00:29 دگر به هر چه تو گویی مخالفت نکنم که بیتو عیش، مُیسر نمیشود ما را.. ♥️
00:14 من فقط یه آرزو دارم :)💔🕊
00:31 رفیقمـ از حرمـ زنگــ زدھ 🥲🖤
00:15 داروی تمام درد ها فقط حسین است
00:48 مداحی زیبای حسین ستوده. :)
00:11 گفتمـــــــ: کربلــــــــ💔ـــا ، حسیـــــــ🕊ــــــن
00:19 الحمدالله که تویی یارم اباعبدالله...)♡
00:14 حسین تنها نجات دهنده ماست...🖤