00:18 مَــن هَمیشِه میخَندم وَلــی هیـچوَقت خوشحال نیستَــم...🖤
00:18 مَــن هَمیشِه میخَندم وَلــی هیـچوَقت خوشحال نیستَــم...🖤
00:51 اکس دیت................
00:15 دیگه خسته شدم:)💔
00:22 خسته از خالی بودن جای صدام تو برج میلاد :) مشابه ها
00:13 واسە کل عاشقای شهرمون ساز زدم🥲💔
00:21 این همه چیز منو برد 😂......
00:18 یهومهرابپلیمیشه..!(:
00:12 غم................................
00:17 ولی وایب صداش🥲:))
00:25 بکوب مشتاتو رو طابوت این دیوونه ی عاشق🙃⌛
00:11 فقط نفس میکشیم اسمشو نزار زندگی
00:26 شرایط بهونست بخواد ولت نمیکنه..
00:48 رفتیو فقط ازت مونده یه مشت خاطره!
00:36 شیرین ترین رابطه ی سریال ..👌🏻👌🏻❤️
00:35 مه او شکسته بالم که دارم شوق پرواز
00:45 لطفا طردشون نکنید درکشون کنید..
00:22 این چه حاله واقعا بعد سه صبح یقه آدمو میگیره:))💔
00:15 سارن موزیک ویدئو بی صدا رفتم 3»
00:09 فعلا آروم و بی صرو صدا تلاش کن ،به وقتش موفقیتت سر و صدا به پا میکنه!
01:21 حَرفٖنَزَدَمٖپُشتِتٖاَمٰاچونٖتوٖمَرٰامَمٖنَبودٖ!-:)🌚🤌🏻
00:36 نمیخوام رهاش کنم. (:
00:10 #پوتک😹😔. .
00:39 تو مثل داداشمی:) حتی بهترش 🥹🫳🏾:)
00:12 چالش جدید با علی های امپراتور (مهراب)
00:13 بدترین حس و اوج غم............
00:20 🙂💔......؟......؟.....؟.......؟(: 💔
00:20 사랑에 빠진다는 것은 밤낮으로 우는 것을 의미한다🤝🏻🧡
00:05 ببین این زندگی قشنگیاشو دارع....