00:16 وای این خود منممم😂😔🦦
00:16 وای این خود منممم😂😔🦦
00:05
00:20 🎶🩻.
00:09 هیچی درناک تر از گریه های شب تا صبح نیست مشابه ها
00:47 مطمعنم 95 درصد جامعه کارمارو قبول دارن :////
01:29 واقعا که حرف های دکتر عزیزی و باید با طلا نوشت 🥲❤️🩹:)
00:15 ❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️
00:06 هیچکس:)
00:10 بدون عنوان 💔🚶♀️
00:13
00:10 تف 😂🙎🏻♀️....................
00:09
00:11 واییییییییییی خیلی خوب بوددددد@_@
00:12 واییییییییییی عررررررررررر ولی بیشتر شبیه لیسا نیست🤨
00:10 واییییییییییی کیوتییییی:))))))
00:15 چرا انقدر رفیقت را دوست داری❤❤
00:10 تابوت ما جوونا خیلی سنگینه چون با کلی آرزو دفن میشه... 🙂🖤
00:14 من حتی نمیدونم چطور باید خوش حال باشم
00:14 پیشرو وقتی حرف حق رو میزنه:)))
00:08 تقدیم میکنم به اتنا جان عزیزم .
00:10 پـول خوشبختی نمیـاره: 🗣💸💸💸
00:09 Allah'ım bu dünya güzel bir yer değildi kimse ağlayarak doğmaz :(
00:11 دیگه اون موقـــــع به چه دردم میخورید؟
01:56 بفرمایید اینم قسمت ۴ که میخواستید اومدش👩🦯
00:13 شیِطان حَق داشت آدَما اَرزش پَرَستیدَن نَدارَن🖤🔗
00:22 /((((( باحال میشدا واقعا)))))/😂
00:15
00:11 بدترین قسمت زندگی........