00:13 اونا معجزه های من هستن ...........
00:13 اونا معجزه های من هستن ...........
00:28 پارک جیمین کیست ؟ 😂🌼........
00:47 دلایلی ک میگیم پدر خفنه......!
00:11 آرمی هااا توجهها 😶🌫️ مشابه ها
00:23 خدایی بهترین فندوم آرمی و بهترین گروه بی تی اسه
00:14 اخی ، کیوتی ، جذابب لعنتی:))))))
00:09 🥴🥹🙈🕳💦
00:22 «....... مطمئنی؟.............:
00:34 تو آرزو میکنی که مرده بودی :))
00:08 من که چیزی ندیدم، شما چیزی دیدی🙄😬
00:32 یکم جر خوردگی زیاد با قطر ۱۰سانت 😂
00:14
00:17 تهیونگگگگگگگگگگگگگگگگگگ💜🇰🇷💜
00:06 وایییییی ددیم روی چرخ😂.
00:28 صدای جونگکوک محشره🤌>>>>>>>>>>
00:16 استادام🤲🏻😔😂:)
00:30 دریـــای مـــــــــن~~~~~~~~~~~
00:11 بدون شرح....................😂
00:06 اولین آیدل کیپاپی که دوستش داشتی کی بود ؟ / تهیونگ🙃✨️
00:38 ایران نمیزاره بی تی اس تو ایران کنسرت بزاره💔🥺
00:10 ای وای عیجان..
00:13 بله
00:08 حقیقت 😔🥺.................. .
00:42 یکی از عادی ترین لایو های بی تی اس
01:21 چرا بی تی اس استن میکنم؟ به خاطر این✯
00:11 جوری که ببری کوشولوم خوشحال بود:)))
00:36 شما رو کدوم کراش دارید(。•̀ᴗ-)✧
00:09 اهومــ بازم تهکوکـ.... ولی دیالوگش🥀