01:16 لبیک یا خامنه ای . . .
01:16 لبیک یا خامنه ای . . .
00:12 وای حق
00:07 بیخیال...........................!
00:15 خدایا این مرد را برای همه ی ما حفظ بفرما 🤲 مشابه ها
00:07 عیجانم چشاشوووو☺☺☺🙃🙃🙃🙃🙃❤❤
00:09 حق ترین چیزی که دیدم 🤣🤣🤣👍👍
00:09 اوه اوه وای یعنیبدترشاینه سرامتحان مغز اینحوریکنه
00:23 یه سر به پیجم بزن
00:19 درسته که من عاشق همشونم اما جیمین تمام زندگیمه !
00:07
01:19 قدرت بی تی اس و آرمی | دووووون
00:22 تو را میپرستم💜 .
00:17 عجب قیافه ای منم با حرفش موافقم
00:06 وقتی خدا بخواد هیچ کس جلو دارش نیست
00:28 اگر بی تی اس فارسی می گفتن (◠‿◕)
00:05 باکلاس بودن ب سبک سوک جین😂😭🥺
00:29 طنز کودک دابسمش یوسف .........
00:24 خاطره هات میده کار دستم........ 💔
00:07 وقتی هم کسی میپرسه به چی میخندین بیشتر میخندیم
00:12 همه چی خوبه، ولی وقتی لبخند میزنن: ♡
00:21 اگه یه آرمی بمیره:!..........💔
00:22 4 تا از بهترین تصویر های زندگیم یا صاحب الزمان❤️🩹
00:07 gangi bayad bakht ta bard!!!!!!!!!!!!
00:10 افرین که منو فالو کردی😁😁🖐🏻😂
00:08 . .. . . . . . این منم😂😂. . . . . .
00:08 میخوام همون . . . . .. . . . . . .
00:08 به خدا خعلی حق میگه مگه نه؟؟؟؟؟
00:35 شوگا و جیمین=تام و جری😅😂😂😂