00:10 من خیلی دوست داشتم اما تو...! 🖤💔😔
00:10 من خیلی دوست داشتم اما تو...! 🖤💔😔
00:07 حتی همونجا هم دوست داشتم:)))
00:14 (((((((((((((((((((((((((((((:
00:22 دیشب داشتم خوابتو من میدیدم! مشابه ها
00:05 غمیگن ما ب پیشرفت نیاز داریم ما ب عشق نیاز داریم 🖤
00:10 وقتی غم داشتم میومدم پیش تـ ؛ الان کـ خودت غمی کجا برم؟:)
00:18 فقط بدون دوست داشتم، شاید فردایی نباشه و منی هم نباشه:)
00:21 من این آهنگو خیلی دوس داشتم خوب بود مگه نه❤️🩹
00:06 تهیونگ به ته لایو جیکوک رسیده🤣
01:18 کل کلیپ مفهومش مشخصه نیاز به توضیح نیست
00:14 یار خوب نیاز به تعریف نداره.......
00:07 بدرت میخوره ، شاید آلات تو باشی که بهش نیاز داری♡
00:15 رفیق من این هم استخون داشتم چرا دلم رو شکوندی💔
00:09 خیلی جالبه من دوست داشتم شاید شمام دوس داشته باشید
01:03 هر حس خوبی که نسبت بهت داشتم رو با دستهای خودت خاموش کردی.️
00:12 ://///////////////////////////
00:20 احساس میکنم که به وجود کسی نیاز ندارم
00:13 دلمواسهحرفزدنامونتنگشده:)
00:11 چیزی که همین الان نیاز دارم🥲:
00:14 سلامتی روزی که استوری بزارم بگم اومدم کره جنوبی سئول !
00:08 احساس خوشبختی یعنی داشتن حس خوب نسبت ب خودت لدون نیاز تائید دیگران
00:10 ولی من دوست داشتم برای یه بارم شد تولدم این جوری...
00:15 شاید قیافت، صدات یادم بره اما اینو یادم میمونه که چه حسی بهت داشتم
00:17 ولی تو برا اون حس قشنگی ک نسبت بهت داشتم زیادی بی لیاقت بودی:)
00:11 اگه دوسم داشت کاری نمیکرد فکر کنم:)
00:18 اهنگ تتلو به نام (من ازت خیلی توقع داشتم خیلی ازم دوری)
00:13 ولی من دوست. داشتم))))): .....
00:16 تو رو بدجور قلبم نیاز داره :))))