00:06 ضربه نامردی گریه کارما تنهایی
00:06 ضربه نامردی گریه کارما تنهایی
00:28 میشه از تنهایی های ما هزار صفحه نوشت🤡💔
00:09 غمگین_ تنهایی_ افسردگی _ دارک _دپ
00:03 از تنهایی بمیر ولی خودتو به..... مشابه ها
00:13 مادرش نوشته بود؛
00:15 من همیشه غمیگن بودنم را قایم کردم، ولی دیگه نمیتونم ،دارم نابود میشم👋
00:46 اگه توام اینارو انجام میدادی بگو من احساس تنهایی نکنم😂👊🖐
00:16 وقتی شب تنهایی فیلم ترسناک میبینی😂😂
00:18 با حسرت نوشته بود
00:18 غزلی نوشته مجنون برسد.........
00:13 تنهایی عادتمون شده است دیگر هعی
00:32 غزلی نوشته مجنون، برسد به دست لیلی!...
02:05 اینجوری جواب دادن 😂😔🤌🚶♂️..!
00:30 تنهایی خیلی خوبه اگه بلدش باشی
00:09 حالا انگشتتونو بزارید انقد خسیس بازی در نیارید 😌😁
00:17 واقعاکسی میفهمه که افسردگی و تنهایی چیه که تجربه اش کرده باشه!.
01:29 تنهایی من پایانی از خاطره های او میساخت.. :) 🙂💔
00:15 زیباترین نوشته هارو افسرده ترین آدما مینویسن .
00:09 -خفته در پیله ی تنهایی خود....
00:05 تنهایی
00:19 نمیخوام تنهایی از پس همه چی بربیام
00:12 یا جا نوشته بود: .
00:13 -تنهاییمایهاتفاقنیستیهانتخابه؛
00:26 تنهایی بیش از حد ممکن ک حالتو خراب میکنه!
00:15 خیلی خوبه واسه وقتایی که تنهایی😁
00:07 _معنی:من تنهایی را دوست دارم. .
00:30 تنهایی پا نداره وگرنه اونم میرفت ☆✿☆
00:19 جالب است حتما این نوشته را بخوان :)