00:12 اگرباهمبودیمچقدرزیبابود.
00:12 اگرباهمبودیمچقدرزیبابود.
00:25 خدایی چقدر شبیه نه؟چندبار دیدین؟
00:21 چقدر این بچه کیوته الهییییییی دلم براش رف
00:10 قلب منی❤هنوز همو غم منی❣اما.. مشابه ها
00:21 بسه هر چقدر نگاه کردی ب دست بقیه!
00:23 این حرف جیمین و هرگز یادتون نره !
00:17 پسره نوازنده چقدر ترسید! :) و چقدر رفتار پلیس خوب بود😭🌘
00:08 اونموقع میفهمیدی چقدر داری فحش میخوری😏😎
00:21 تورو خدا ببین جیمین چقدر کیوته ! 👌🏻❤️
00:19 چقدر حالمو این پسر قشنگ توصیف میکنه🥲💔🥀
00:37 دیر میفهمی چقدر دوست داشتم :))
00:18 ~《چقدر قشنگ خوند...》~☆¡▪︎♧100٪
00:17 واییی چقدر به این خندیدم😂😂
00:15 هر چقدر ندیدنش طولانی تر میشه تازه میفهمی چقدر عاشقشی ...،،،،!❤(:
00:13 چقدر حق بود >>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>
00:20 تو نمیدونی تا اومدی چه خبری شدو💛
00:10 وقتی دلت میگیره تازه میفهمی چقدر هیچکسیو نداری
00:18 قطعا کیوت امروز اینه.. راسش چقدر نرمالوعع🙂❗
00:24 این پدرو پسر چقدر خوبن❤❤❤❤❤❤❤😢
00:21 اه ننه چقدر کیوت و ناناص خوند وای ننه
00:04 کاش اون لحظه ها برگرده تا بتونم بهت نشون بدم که چقدر مهمی!))
00:18 مگه نمیدونی وقتی بچه ایم عجله میکنیم زود بزرگ بشیم 🖤
00:08 چقدر حقه هعییی🌑🐾🖤 .
00:10 چه خوب از این پسرا کاش بود....((((((
00:25 فکت باحال 😇
00:07 چقدر قشنگ
00:08 اون میگفت دوست ندارم من میگفتم چقدر صداش خوبه🙂
00:50 چقدر دقیققق ــــــــــــــــــــــــ