00:25 چون پایانش نیست ..........‼👊✨
00:25 چون پایانش نیست ..........‼👊✨
00:12 دلمون خیلی براتون تنگ شده :))💜
00:17 فقد میدونیم اون موقع باید قهر باشیم😐😂
00:10 نمیتونم ببخشمت...،؛:`☆¡¿|~`°^٪ مشابه ها
00:15 من دیگه نمیتونم به این اهنگ گوش بدم 🤡شما هم باید نتونید...
00:30 الاهی بمیرم براش بچم نون با طعم ریکا خورده😂😂
00:21 عـاشِقانِهـ غَمْگیْن...:)))) 💔
01:00 گوش کنید مهمه 💙🙄
00:18 .کی. میدانه .دلم. آشوبه..💔.✨.
01:01 من نمیتونم با کسی که عاشقشم یه دوست معمولی باشم(
00:46 از ما چه مانده غیر از آرزو ؟!
00:17 مآلمنبآشکهشدمازاینتنهاییا؛🙇🏿💤
00:39 ولی بیاید قبول کنیم ورژن پیانو موزیکا تو یه لول دیگن)
00:22 اومم همین قدر چرت 🫤💔
00:27 عشق قدیمی 💔💔💔💔💔💔.... ...
00:16 کسایی که سریع گریشون میگیره...
00:19 سخت ترین دراگ.................(:
00:14 کپشن. .
00:52
00:25 واقعأ حرف هاش حق بود 👏👏☺️
00:11 >>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>
00:18 وصف قشنگی و حق بودن این ویدئو خیلی سخته:)
00:32 خیلی این اهنگو دوست دارم 🐾🐈⬛🖤🌑
00:12 نتیجه دلبستن به پسرا. . .
00:18 فن پیجا به این تیکه توجه نکرده بودیم،😢😭
00:12 یک ریمیکس ناب و درجه یک((((((:
00:11 ..............................
00:21 این آدما میکنن کتابو از رو جلد قضاوت...!💔