00:16 بوکس کاری جونگکوک🥊😎:
00:16 بوکس کاری جونگکوک🥊😎:
00:16 شما برون گرایید یا درون گرا.....؟خودم برون گرا هستم!
00:10 از نظر هایپراکتیوی...😂💗
00:15 من که شخصیت واقعی خودم نیس 💔💔💔 مشابه ها
00:14 حسی که تنها زندگی کردن میده ❤️✨
00:08 اما من تورو بیشتر از خودم دوست دارم :))🫀
00:15 مهم نیست مردم درباره چی میگن چون فقط خودم داستانم رو میدونم...
00:30 حتی بیشتر از خودم دوست دارم......
00:14 ت کامنتا بگین با کی میخواین تجربه کنین🙃🚶🏻♀️
00:18 .... دلیل نگاه نکردم به پسرا....
00:19 کاش مث خودمو داشتم واس خودم 🫂🥀🐉❌🔥🖤
00:29 تو چه ملکه ای بودی خودم جذابیت💗🥲
00:46 مسخره ، طنز ، خنده دار ، خندان
00:16 سوکونا فن ها اینو لود کنن ، از نظر خودم خیلی گاده
00:21 دیگه میترسم از خودم 👀:))))))))
00:29 ..😂😐فانوسااا درک نمیکنم😐😂..
00:11 دلم برای خودم تنگ شده موقعی که میخندیدم :)
00:12 خیلی به خودم سخت گرفتم
00:06 زندگیه خودم
00:14 مگه شوخیه؟!...عاشق کنی ،تنها بذاری منو با خودم.!🖤
00:13 کور بودم چشامو بستم. فکر میکردم توهم مثل خودم عاشقمی
00:14 هیچکس نبود خودم بودم هیچکسم نباشه خودم هستم.. 🖤
00:15 از اول شروع می کنم ولی این بار بدون قلبم..🚶🏼♀️تولدم مبارک🤍✨
00:40 کدوم نشونه رو داری تو کامنت ها بگو
00:15 من خودم واقعا حوصله سریال های ۴ فصلی رو ندارم
00:30 حامیم میتونه ماهِ شبِ تاِ خیلیامون باشه.
00:16 چشاے خوشگلتو برم🤍👀
00:18 عجب شاهکاری خلق کرد ، نظرتون چیه ؟! 👌🏻❤️