00:05 واقعنم.........................
00:05 واقعنم.........................
00:13 من میتونم بهش برسم❤باید برسم💪🏻
00:58 از قضا روزی اگر حاکم این شهر شوم... دوس داشتی لایک کن
00:54 .............................. مشابه ها
00:21 اگر پایانش را میدانستم هیچوقت آغازش نمیکردم....!👋🏼🖤
00:46 گریه کردم ولی تو نبودی....!🖤🙂
00:12 حق داشتی خسته شی چون تو قلبم تنها بودی حوصلت سر میرفت`
00:15 ..............................:))))🖤
00:10 سگ خوب😂
00:22 اینجارو پیشرو چقدر قشنگ میگه..💔
00:21 غمگین اخه اگه عادم بودی الان بودی:)
00:13 ولی اونجایی که هیچکسو نداری باهاش از دردات حرف بزنی...!🙂🖤
01:00 فکت:ولی اونایی که دستاشون میلرزه...!🙂🖤
00:09 تو درد بودی ، غم بودی ، آسیب بودی .
00:08 تو زندگی من...................
00:17 بدترینحسی کهیهپسرمیتونهداشتهباشه
00:09 بامن از قوی بودن حرف نزن . . !
00:13 مـن الـان اوکـیـم ولـی........!🖤
00:11 طُ این اسمونه شلوغ طُ ماه منی دلبر🌙♥️
00:15 تو همه ی من بودی ،بودی ولی کم بودی🖤
00:13 کسیو گرفتار عشقت کردی ک ی شهر سر بی احساسیش قسم میخوردن:)😄💔
00:16 تنها کسی که کمکمون کرد همیشه خودمون بودیم
00:12 ت واسا یجا تا صب دورت بگردم🤍🖇
00:12 قوربونت برم پسرم 🙃🤍🚶♀️
00:12 و گاهی ما نگران از دست دادن کسی هستیم که از اول مال ما نبوده...!👌🏼🖤🔗
00:35 و تو تنها روشنایی شب های تارِ منی...🌜
00:12 در پی چشمت شهر به شهر خانه به خانه شدم روانه:)
00:15 اسمون ابری انگاری پاییزه......