00:15 ☆★ماستارهایـم★☆
00:15 ☆★ماستارهایـم★☆
00:33 دلمـ گیرهـ ویـ اسمانـ ...!؟🎧🎧
00:58 فقط اونجاش که میگه آخه عاشقم 🥺🥺
00:57 اگه بودی برا من_شروین_دشی_موزیک مشابه ها
00:05 تو تنها کسی بودی که قلب من بهش متعلق بود
00:26 هیشکی جز تو زیبا نیست::::::::)
00:15 ما روز تولدمان هم تنها بودیم.....
00:35 وقتی همه ی اکسپلورم ریمیکسه :
00:18 از اونیـ که فکرشو نمیکنیـ میخوریـ ):💔
00:09 برام عادیه دیگه رفتاراتون ؛
00:36 😂😂.....
00:25 ــــــــــــــــــــــــــــــــ
00:15 از یه جایی به بعد-
00:19 -چشام ࢪو چشاٹ شده𝗦𝗧𝗢𝗣..🩶🫵🏼.
00:37 گفتم بیا بسازیم از نو❤️🩹پلای شکسته رو🥺
00:08 ما همه خنگیمو تخم مرغ خوریم هی😂😂
00:30 این چی بود که نگاه میکرد اه اه اه لعنتی دوچرخشم بردن
00:50 رفتی ولی بعضی شبا سر بزن به خواب من..!🖤
00:19 اگه راه داره برگرد بیا:)✨🖤
01:08 از کل این شرایط فقط موتورش رو دارم 🤕
00:15 سـَرِ مـَ خـالی میکرد کمبود عقده هاشهـ..!🖤
00:19 شما رفیق نبودید برام فقط شیطان پیشم بود پس ادعا رفاقت نداشته باش
00:20 عاشقتم با اینکه دیگه نیستی😔😅💔
00:14 ای ستاره ای ستاره پشت کدم ابری بیا که کار..🖤
00:18 تنها شدم سر طــُ عاشقانه ای غمگین از شایان
00:08 تو فک کن قلب دختریو بشکنی کهـ....!🖤🙂
00:19 ولی اسمون واقعا خیلی قشنگه:))))))
00:13 تو قلبم تنها بودی….